måndag 1 februari 2010

Fullspäckat

Idag fick det bli en sväng till Lessebo och arbetsförmedlingen med Adde, eftersom han också är arbetslös! Bara det att när vi kom dit hade de lunch stängt så det fick bli en fika, jaga extrapriser på Coop och Ica, en runda på biblioteket och rättning av mitt Lotto. Inga miljoner än så länge men väl en vinst på 22 hela riksdaler! Tackar för det ja!

Sen hem och packade upp, gjorde 5 kålpuddingar och 3 Lasagne, en som vi åt idag och en som jag skänkte till Agnes.

Diskade, låg på min goe matta och snackat med mitt Medium Birgitta på Öland. Adde ville ha en tid hos henne och readingen går av stapeln på onsdag.

Nu slapp vid TV:n och titta på “Spårlöst”, så ledsamt program, men en gång i veckan kan man ju gråta av sig, passar på att gråta lite för mig själv också när man ändå håller på! Då pressar jag ut sista tåren och tycker synd om mig! Undrar om det hjälper?

Jomen, kan inte bli värre än det varit!! Hoppas jag! Blir bara bättre och bättre och bättre! Snart är jag kär och miljonär!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: