tisdag 23 februari 2010

Tråk vardag

Vaknade kvart över 7 idag, gick på toa och sen drog jag täcket över huvudet! Drömde så gott och ville bara drömma vidare men studsade vid fem i 9 av signalen på min mobbe. Lvc ringde och ville snacka med mig, knappt vaken  och sen ringde Ann. Upp och gjorde mina vardagliga rutiner som nu börjar bli så förbannat tråkiga, bara datumet och innehållet i Smp som förändras!! Tycker väl knappt att det är nån mening med att duscha och fixa till sig längre. Varför gå här och vara snygg för sig själv? Och snart är det ju ändå läggdags, känns det som i alla fall. Inte nöjd med nåt längre och går man för länge i något, spelar nog ingen roll i vad, så blir det till sist vardag i alla fall!

Agnes och Diesel kom ner och hälsade på en sväng och sen stack de och även Adrian. Passade på att dammsuga överallt och skurade av alla mina golv, duschade och sen var det min tur att hälsa på gullebullen. Det är bara han som gör framsteg och förändras varje dag, tycker jag. Kan inte se mig mätt på honom!

Sen lagade jag middag och satte sen igång ett brödbak igen, som blev lyckat och gott! Slapp sen vid TV:n och snart börja om igen. . .Sova. . .stiga upp. . . Smp. . . .dator. . .. .dusch.. . . .se glädjen i det lilla. . . se glädjen. . . . .

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Om o om o om igen........
Vad göra?.Frälsa värden från ondo?
Läste ett citat idag som jag nu inte kommer ihåg,men som syftade på det du beskriver.
Ska leta upp det.Tänkvärt!

Har du tid o lust o kommer förbi tyger så kanske du kan köpa aprikos till 4 st.Något som du gillar,det du gav förslag på igår.
Jag tar tacksamt den hjälpen,om du vill. Och även mer!
När jag läser dina sidor om mat o bak så bara rinner mina smaklökar.
Jag tycker också det är kul men tiden för bak är för lite.
Jag har en ide´. Ringer dig i morgon!
Kram Marie

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: