fredag 26 februari 2010

Fylla en dag?

kan man väl göra hur lätt som helst, trots att jag råkar ha väldigt svårt för det. Har mina ljusa punkter då jag har massor jag vill tillverka och vara kreativ i, annars stilltje och tvärstopp. Steg ändå upp vid halv 8 idag för att jag tänkte att det skulle vara bra med en lång dag eftersom jag ändå skulle tvätta men den stackarn som började tvätta en maskin vid 8 blev inte klar förrän vid 2 . Nött!!

Har som sagt fått lite fuktfläckar på halltapeten efter all snö som smält i dag och även fruktat blött under min dörrmatta. Inte undra på när inga pengar läggs på de här gamla husen och när allt virket på väggarna ute är uppruttet! Ringde och meddelade hyresvärden om missödet MEN HAN VISSTE INTE VAD HAN SKULLE GÖRA, lät som om han skulle bryta ihop när som helst! Skit i det då, varför inte vara framför sin tid nån gång?

Fick i alla fall tvättat mina 3 maskiner, gick och drog i mina gamla palltor här idag tills klockan 3 innan jag fick för mig att hoppa in i duschen. Passade även på att se en film “Vad vet vi-egentligen?” en film om positivt tänkande, pepping och om våra tankar. Behövs nu när jag varit nere en tid, men tror att det är för att jag kört fast i mitt negativa tänkande och den nya medicin jag fått utskriven. Gör mig både nere och trött! Feeeen!!!

Har haft en ensam dag eftersom Adde följde med Agnes och Simon till Kalmar och Nybro. Var hemma sent och nu är det TV som gäller och en lugn kväll! Märk väl: Ingen glasbar ikväll!! Sen sova uuuut!

1 kommentarer:

Maria sa...

Jag gillar din design. Bad din dotter göra en design till mig och det blev en blandning av din och en annan. Älskar den verkligen. Hon är grymt duktig....och hjälpsam :) Du har gjort ett bra jobb :)
/Maria

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: