torsdag 18 februari 2010

Brödbak och förkylning

Inte roligt att jämt läsa om mina vardagliga sysslor men vad göra när det inte finns något annat på schemat? Har provat på att baka ett bröd idag och det gick ju vägen. Har snackat med rektorn i Emmaboda och han lovade att skicka antagningspapper till den skola jag vill söka till hösten, har även fått papper som ska fyllas i till det sommarjobb jag ska söka. Heja, allt löser sig ju! Nu förväntar jag mig bara att vinna ett antal miljoner också så att resten av mina drömmar kan slå in och att jag kan betala av mina skulder som jag ligger back med!

Hej och hå vad lycklig man är just nu, förkyld och eländig och märkligt nog blir man också deppad när man mår fysiskt dåligt!  Jag vill ju ut i helgen. . .inventariet på glasbaren kan väl inte missa sina kvällar? Var ska inte sleven vara? Känner sig bara lite pinsam när man än en gång stapplar in, lite dragen med glasartad, panikslagen blick! Skojar bara!!

Kan väl i alla fall med skryta med att jag bara!! rökt 13 cig idag, lite annat mot mina vanligtvis 30 eller? Dessi, läs nu inte detta och lägg det inte på minnet! Nästa vecka är målet att vara nere i 7 om dagen och sen över, för resten av mitt liv!

Tittat på Susan Boyle ikväll, hennes dröm slog ju in, så varför inte mina? Man kanske skulle bli rock stjärna? He he

Nu sängen!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: