onsdag 24 februari 2010

Mina onsdagsdamer!

Skäms! Sov till 10 idag, tycker att jag bara blir tröttare och tröttare. Vanliga morgonrutiner, sen vilade jag soffan, var uppe hos Agnes och Simon och sen hem och förberedde för kvällens damer. Idag blev det kålpudding och hemgjord krusbärskräm. Vi snackade och fjantade oss som vanligt, satt vid TV:n och drack kaffe. De körde sen vid cirka halv 11 och jag tog itu med disken.

Ja, och vad har hänt med mig då? Känner mig deppad och nere, trött som fanken och märker ju själv att jag inte är det här glada längre. Beror det på min så kallade kompis eller är det de tabletter jag har börjat äta? Tycker just nu inget är så speciellt roligt, längtar inte ens till helgerna och glasbaren längre och då är det nog ett stort fel? Vad är det jag egentligen vill och längtar efter? En stor fråga. . . och en krånglig sådan! Den som lever får väl se?

Nåväl, ska nu snart inta det läge jag tycker bäst om, vågrätt i bingen! Natti!

Tack förresten för den fina tröjan jag fick, Mia och Ann! Kram

2 kommentarer:

Anette Jenkins sa...

Har du börjat med en ny sorts tabletter? Då kan det ju vara dom som inte funkar som dom ska!! Snacka med din läkare ganska omgående. Ha det bäst:-)) Kram Anette J

Toksandra sa...

Tycker oxå du ska kolla upp biverkningar på dina nya tabletter. Vissa gör faktiskt mer ont än gott. Men när jag kommer ska jag pigga upp dig min älskade vän. Mängder med pussar o kramar.

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: