lördag 6 februari 2010

Sommarjobb

En lugn dag igår. Adde och jag var och handlade och var sen på Outleten- Köpte ett par stövlar jag spanat in, tog en fika med Nadde och Agnes som också var där.

Fick då samtal från Furugården i Skruv och Berit undrade vad jag gjorde och om jag var intresserad av sommarjobb och extrajobb. Finemang, precis vad jag behöver och vill ha. Nu har det löst sig och jag vet också att jag till hösten ska söka in på en KY-utbildning i Emmaboda som undersköterska!

Var uppe hos familjen en stund och sen hem, åt middag och fixade till mig. Vid halv 8 kom Agneta och vi drack vin och blarrade, Vid 10-tiden drog vi till glasbaren igen! Inte mycket folk när vi kom men det fylldes på efter hand. Hem vid 1, tog en macka och sen hopp i säng. Inte så trevligt med en tjej brevid sig, inget gos och inga starka armar! He he

1 kommentarer:

Sandra sa...

Va kul att du ska gå en KY- utb till usk, det var ju den jag oxå gick. Det kommer du fixa gallant. Bra att Berit hörde av sig, gött o kunna jobba lite extra. KRAM!!!

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: