söndag 21 februari 2010

Lugnt tills kvälla!

Vaknade vid 10 och fixade sen till mig. Vid 1-tiden knallade jag upp till lilla familjen och sen begav vi oss alla till Broakulla, till morsan och Arne. Fikade på mackor och tårta och de spelade ett parti kort. Jag orkade inte vara med, passade hellre Liam.

Hemma igen vid halv 7, in i duschen och sen skjutsade Agnes upp mig till Challan där det blev vin och schlagerfestival. Mådde illa av allt vinet och av mina gallgångar men utförde trots allt kvällen!

Vid halv 11 knallade vi iväg till glasbaren och kvällens röj1 Mycket folk utifrån faktiskt, mycket snack och skoj. Slutade dricka vid 11 på grund av vinet och nu vet jag ju det! Aldrig mer vin!

Knallade hemåt vid 1-tiden och fick äntligen stopp på illamåendet, sen bingen!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: