måndag 15 februari 2010

En dag till med innehåll. . .

har det blivit idag. Vanliga morgonrutiner, dusch och sen en svänga till Lessebo för att hämta lite “medducin” och en viktig sådan. Passade även på att köpa bira på gröna skylten och in en sväng på Coop.

Hem och packa upp och sen ut och skotta undan snö från verandan och slänga ner brädor och skit som gått sönder. Fick så attans ont i armen så jag bad sonen ta resten men än har det inte hänt nåt på den fronten. Får väl antagligen bli en cortison spruta men väntar till måndag, snart helg igen och då vill man ju inte vara sjuk! Ett skit med kombination diabetes och cortison! Sockret skjuter i höjden och jag blir trött som en liten gris!

Fick ett roligt mail idag! Hade vunnit en sportbag och en vattenflaska i tidningen “Leva”. Ska bara komma på nått jag ska lägga i den där bagen också! Kanske min vattenflaska? När jag är ute och promenerar?

Låg sen på min matta en timme och sen upp en runda till lilla familjen, gosa med Liam och hämta min sista stol efter kalaset.

Hem och lagade middag och diskade, väntar nu bara på att det kommer nåt bra på dumburken också!

Sen min favorit: Soova!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: