tisdag 9 februari 2010

Denna dag!

Steg upp halv 9, bäddade, duschade, körde sen till jobbet och hälsade på Nettan och Carina, bort till Tappen och tankade (bröt av nycklen igen) in och köpte glödlampor!

Upp en sväng till Agnes och Simon, hann och gosa med Liam en stund.

Hem och åt och fortsatte måla på min tavla, jösses, höll nästan på att glömma. . . min seans! In i bilen och iväg där jag mötte upp gänget i Eriksmåla och sen äntligen iväg till Örsjö!

Intog våra platser och jag fick kontakt med en man i 55-årsåldern, dog plötsligt tyckte vi, trots att han varit sjuk länge! Lennart? Han sa att jag många gånger tänkt: Nu skiter jag i det här! Stämmer! Men du  ska inte ge upp, det blir bra! Hur många gånger har jag inte hört det förut? Fikade och rökte sen fortsatte seansen, fick kontakt igen genom min entre biljett! Fick “Döden” i tarotkort som står för stor förändring i mitt liv och mitt hem, en skorpion skulle vara inblandad, allt ordnar sig, jag ska göra det jag vill och inte bry mig om andra! Precis det jag själv sagt en längre tid! Eller? Har ju gjort det jag känner för: hoppat av skolan!

Fick också reda på att mitt så kallade X träffat en ny äldre kvinna! Ta henne då för fan! Jag vill ändå inte ha dig K!!!

Nu sent, nu sova!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: