tisdag 2 februari 2010

Fullt ös

igen har det varit denna dag, men höll på att få tuppjuck när jag såg att det snöade även denna morgon. Var ju tvungen att köra upp Adde till Lessebo igen för ett nytt möte på Arbetsförmedlingen (No job station).

Passade på att handla lite mer och var hos Anita och drack kaffe, hämtade sonen och sen hem. Packade upp allt och började än en gång med mat vid spisen. Agnes kom en sväng och lånade datorn och jag gjorde klart kalops och sjömansbiff som damerna ska få imorgon. ( Inte båda rätterna givetvis, räcker väl med en?) Diskade min store disk och sen ansåg jag mig själv värd en cirka 45 minuter på mattan.

Adde var ute och skottade, hämtade post och slängde skräp!! Medans jag började förbereda lite goda bakelser som jag även ska bjuda damerna på. Adde kom in och hjälpte mig att mala hasselnötterna!!! Mycken hjälp denna dag (arbetslös)! Gjorde i ordning 6 stycken som jag sen gick upp med till Agnes och Simon. Fick lite gos av barnbarnet och sen hem och lagade middag, diskade och började på ett nytt alster som Agnes ska få! Attans roligt!

Nån kanske undrar hur det går med min Atkins-diet? Jag säger bara : Inte ett hekto tjejer, inte ett hekto!!

Nu natta!

1 kommentarer:

Sandra sa...

Det var skönt att höra!! Inte ett hekto här heller, inte ett hekto ner ialla fall.... kram!!

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: