måndag 22 februari 2010

Älska, glömma och förlåta?

Nej, så fan heller! Inte i detta fallet, in i dimmorna av alkohol eller morfin, in i lögnerna, förtal och skitsnack! Kan man göra sig av med “kompisar” i sitt liv?. Ja, nu borde jag väl fått så många “varningar” under de senaste två åren att jag borde fatta nån jävla gång!! Eller? Tur att det kommit in nya människor i mitt liv som jag både vågar säga att jag älskar av hela mitt hjärta och vågar lita på! Varför snacka skit om sina bästa vänner? Och neka?n Skit samma, nu avslut, livet går vidare!

Lugnt även i dag på hemmafronten. La mig redan vid 11 idag på min matta! Förklarade för min son: – Då somnar man inte så lätt om man lägger sig tidigt på den! Hö hööö, vem somnade och sov 1,5 timme? Jo, jag!

Adde och jag var sen ute och skottade fram bilen och tog en tur till butiken(Nu, får det fan i mej vara bra med snö, får ju lappsjukan!), sen upp till goefamiljen och sen hem och lagade middag.

Vid 6-tiden körde jag då upp till Marie i Lenhovda, körde i 50 km hela vägen på 5 hjul, allt för säkerheten, och bad vägens härskare om hjälp dit och hem. Vi fikade, snackade och all den pepping och glädje jag får av denna människa är obeskrivbar! “ Du är min”! Blir glad och lycklig och ser allt positivt igen! Tack Marie!!

Hemma vid lite över 9 och tittade på “spårlöst”, inga tårar ikväll, var väl för glad för det! Nu natta, sov gott DE VÄNNER JAG LITAR PÅ!!!!

2 kommentarer:

Anette Jenkins sa...

Det är bra Anneli. Mänskligheten är tyvärr inte något roligt släkte:-(( Bara att ta bort dessa ur sitt liv o gå vidare. Finns här för dej<3 Kram Anette J

Sandra sa...

Sov gott Kompis!!

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: