söndag 21 februari 2010

Lugn snöig söndag

och inte mycket till “liv” i mitt liv idag. Varit arg, ledsen och förbannad här i dag, på människor som tror att de gör gott, genom att säga den hemska och hårda sanning de hört om en. En förbannad lögn och dikt som de själva tror på och tydligen tror om mig! Fy fan!! Synd bara om de som blir drabbade men jag ska nog få fram vem det är i slutändan och om de drömmer så verkligt att de tror på det själva!!

Till och med gammalt skitprat om hur jag var klädd på mitt sommarjobb i somras, att jag hade för korta kjolar, men HALLO!! Är folk vettiga eller? Och det skall kallas “arbetskamrater”? Varför inte säga det då eller? Nötter!!

Har idag varit uppe en sväng hos familjen, sovit på mattan 1,5 timme och sen sett “Flickan som lekte med elden”, väldigt bra den också!

Adde och jag åt middag och snart blir det väl dags för bingen igen. . .o fundera, fundera, fundera!!

2 kommentarer:

Anette Jenkins sa...

Det är jävligt tråkigt med såna människor men det är bara att skita i sånt folk...man vet bäst själv o du vet ju hur en del älskar att klaga på andra men dom ser inte sina egna fel o brister...har alltid funnits o kommer alltid att finnas. Tyvärr:-(( Många varma kramar från Anette J

Anonym sa...

Hej!
Läste vad du skrev...inte kul.
Jag vet ej vad det handlar om .
Men som sagt ,bara du och endast du vet vad som är sant. Allt annat kallas för,förtal. Det finns ett annat sätt att tackla detta....

Du är ju väldigt öppenhjärtlig i dtt skrivande,vem skulle våga det?
Inte jag i alla fall. Vi har nog alla våra "spöken" i garderoben som vi inte pratar om. Men du har ju gjort dina synliga för oss alla
som vill läsa. Rakt o ärligt skriver du om ditt liv.
Så snälla du ta inte denna negativa energin in i dig. Du vet ju också att det slår tillbaka förr eller senare på de som pratat.
Men man undrar varför allt detta prat,vad är priset?... Bättre är väl att fråga personen om det är sant. Men det är väl inte tillräckligt energihöjande?
Men hata inte utan vänd det till något kreativt!
Kram Marie

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: