måndag 8 februari 2010

Städning

har det varit för min del i dag. Klibbiga golv efter utslagna drinkar och jordnötter i långa banor. Jo visst kan jag sätta in lite bilder från festen i lördags om det kan intressera någon!

Nån stackare som trampat sönder min kattlåda också fast det är väl mest synd om både katt och mig som nu har ännu mer kattsand att ta hand om.

Tänkte även tvätta lite idag men maskinen är fortfarande inte lagad!

Var uppe och gosade lite med Liam, sen hem och stekte revben som min stackars son inte kunde äta utav. Han har feber och halsfluss som han fick konstaterat efter ett besök på Lvc. Passade på att handla lite i Lessebo också och sen hem och sydde om två underlakan till 4 till lille Liams säng.

Ikväll har det bara varit slapp och sen blir det väl till att gråta en skvätt till “Spårlöst” igen. Sen sooova!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: