onsdag 10 februari 2010

Växjö

Fick stiga upp halv 7 idag, morgonbestyr och sen var det till att ge sig iväg till Lessebo och möta upp mamma som skulle med till Växjö.  In till Lasarettet, tog prover, kollade vikt(hade gått ner 3 kg sen sista besöket!!!), EKG och sen in till min söte läkare. Allt verkade i sin ordning! Efter tog morsan och jag en kaffe och träffade Lena.

Sen körde morsan och jag till City-Gross där vi snackade en stund med Bosse, vidare till Macce Donald där vi köpte chicken Mc Nuggets till Adde, vidare till Mickes motor och kollade in den motorcykel som jag vill haaa!

Vidare ner till H &M där vi köpte 1-årspresenter till Liam och sen hittade jag ett snyggt linne till mig själv. Stack sen till “Broqvist´s” där vi skulle träffa Anette vid 1 och ta en fika, men vem satt väl där? Jo, stupido English woman, again. Förföljelsemani?

Hade en trevlig stund med Nettan och sen körde vi hemåt, tog avsked av morsan och sen hem med alla grejorna och en ny kattlåda till katta!

Upp till lilla familjen och hälsa på och sen hem igen, ett par timmar. Vid 5-tiden körde jag då upp för att träffa Ann, igen! Fick mig en fantastisk healing behandling! Precis slut efteråt! Mia kom vid 8, åt en utsökt god middag och på det kaffe och fruktsallad, mycket snack!

Hemma vid 11-tiden, snack med Adde och nu sängen!!

 

.

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: