fredag 12 februari 2010

Inget roligt alls. . .jodå!

En vanlig förmiddag med allt vad det innebär! Vid halv 1 körde Agnes, Adde och jag ner till Skruv för att hämta de smörgåstårtor som Lucja gjort till Simons och Liams kalas. På hemvägen var vi på dagis och hämtade upp lille Liam. Konstigt att se honom i den miljön, ovanligt faktiskt. Han börjar bli stor mormors kille!

In i affären och sen hem till Agnes och Liam och packade ur allt. Hem, låg på spikmattan 1 timme. Funderar på om det är min spikmatta som gjort att jag gått ner 3 kg igen eller är det jag som skärpt till mig och inte bantar? En bra fråga!

Målat färdigt mina tavlor, kan väl säga att jag blev nöjd med en av dem! Adde och jag stack sen upp till Agnes igen och blåste ballonger till kalaset! Tur att man har stora lungor!!  Gosade med mitt lilla frö och busade!

Hem och satte på kaffe och tog en whiskey, kanske blir två? Det är ju disco på Don Camillo ikväll men nu säger min kropp: STOPP! Lugn och fin tills nästa helg! Då blir det glasbaren både fredag och lördag igen! Synd att svärsonen jobbar söndag annars kanske man fått upp Tobias och honom på en öl i morgon. Men han får skylla sig själv. . . jobba en söndag?

1 kommentarer:

Simon sa...

Jodå jag kan nog tänka mig en öl imorgon om det inte blir för sent...men Tobias ska till E-boda på whisky provning så han lär inte följa med....

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: