torsdag 11 februari 2010

Panik-stress

har man, arbetslös och tiden bara springer ifrån en!!

Steg upp vid 9 idag, började tvätta och eftersom maskinen varit sönder så har jag inte tvättat på 14 dagar, Jomen, en 7 maskiner blev det allt!

Vid 1 skulle jag vara hos Lena och klippa mig, sen in på Apoteket, Systemet(Whiskey var länge sen), och sen på Ica och handla! Hem och ta hand om tvätt, laga middag och måla.

Var sen uppe hos lilla familjen och snackade, även Adde hängde med denna kväll. Hem igen och Agnes hängde med en runda.

Måtte ha varit en bra efterfest vi hade i lördags eftersom det tydligen snackas om den än på glasbaren. En ur personalen som var här fick kicken (inte mitt fel), fick även reda på att en annan ur personalen var lite tjurig på att vi spelat för högt( Addes fel) och stängde av strömmen för oss! Jösses, minns inte jag! Jag minns tydligen det jag vill minnas! He he!  Men när grabbarna ovanpå kommer hem en tisdagskväll vid halv 1, sätter på stereon och väsnas, då är det ingen som gnäller!! Åja, har bott här i 12 år och så många högljudda fester har det faktiskt inte varit! Bara sista tiden, som singel!! Leva eller dö, ha kul eller deppa? En svår fråga!

Snackat med min gode vän Dessi ikväll och tittat på TV en stund! Natti!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: