fredag 19 februari 2010

Lugn fredag

då jag egentligen inte gjort så mycket vettigt! Varit i affären och tittat på “Män som hatar kvinnor”,  hos Agnes och lånade “Flickan som lekte med elden” också som jag får titta på i helgen.

Lugnt och stilla. . . .Adde åkt till Hovmantorp på fest och här sitter jag! Försökte få hit lite folk men det är inte lätt, antingen har de flesta kompisar fast sällskap och någon singelkille är väl inte på tal om? Vågar sig antagligen inte hit. . .vet bara att den dagen jag själv får fast, då går väl alla och blir singlar!

Är ju sugen på glasbaren, får bara hoppas svärsonen hör av sig sen så att man slipper gå själv!

Tar mig nu en whiskey, tittar på TV och har en nysorgie! Är det whiskeyn man inte tål?

Jaja, får väl se hur kvällen slutar. . ..

1 kommentarer:

Agnes sa...

Den slutar nog som alla andra helgkvällar - en vilopaus i nån igensnöad buske :) Simon verkade sugen på Glasbaren så han hör nog av sig sen!

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: