söndag 31 januari 2010

Det var den helgen. . .

som går lika snabbt som veckorna ungefär.

Då är vi då två arbetslösa i detta hus, sonen jobbade sin sista dag i dag.

Ja och vad ska jag bli när jag blir stor då? Starka funderingar på nunna, lebba eller varför kanske inte snickare? Vet just nu för fan ingenting, låter bara dagarna gå, men varför inte? Rätt var det är kanske hela ens liv är förändrat? Tur att man egentligen ingenting vet!

Glömde ju att skriva att Mia Doney var här på kaffe i fredags också. Trevligt med oväntad besök!

Idag har man varit tjurig igen, hade inget varmvatten, märkligt nog så det fick bli till att koka vatten på spisen och avnjuta en gammal hederlig raggartvätt istället. Ett större I-lands problem antagligen!

Agnes och jag var uppe på Outleten idag. Hittade två kanonsnygga tröjor som jag köpte sen blev det en födelsedags present till min gullebulle! Fikade och umgicks, inte så ofta det händer att Agnes och jag är helt själva heller.

Ja en lugn kväll, ingen Chrille hört av sig! Åker snart upp och skjuter fanskapet! Usch, bara inget sånt händer!! Då åker man ju dit! Kan ju vara dumt att önska honom det!!

Sovit på min matta 1,5 timme! Vaknar till emellanåt av att jag snarkar, hur i hela friden man nu gör det! Gör jag aldrig på natta. . . vad jag vet! (bara andra som vet!)

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: