söndag 24 januari 2010

Lördagen

Ja, som vanligt kom då en Inger in, ställde sig vid sängen och påstod att hon såg tre fötter, märkligt! Sen var det bara: NU VILL JAG HA KAFFE! Orkade inte stiga upp, låg och gonade mig lite med mannen i fråga ens stund till.

Upp och satte på kaffe och sen satt jag K och Inger och blarrade till halv 12. Efter mycken gos och hej då körde då K!. Jag bäddade och plockade iordning efter frukost,Inger körde hem och jag fortsatte med dammsugning och skura av golvet i köket.

Thomas och jag stack upp och handla. Vid 4-tiden stack ungarna ner till Skruv till sin far på middag och jag och Thomas stack upp och tog en Pizza, hem till bingen och sov nära 2 timmar.

Upp till Agnes och Simon en sväng med datorn och sen hem igen. Tog en drink och sen stack vi upp en sväng till glasbaren igen. Lugnt. . . satt en stund och tittade på folk. . . . sen hem till bingen!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: