söndag 10 januari 2010

Min sängkompiiiis!

Vid halv 8 kom då igårkväll min kompiiis Ann. Tog oss ett par groggar och vid 10 stack vi upp till glasbaren. Lite halt i en snödriva där det tog tvärstopp, kom varken fram eller tillbaka och skrattade så vi höll på att pinka ner oss.

Ingen levande musik den här kvällen heller. Kan väl påstå att det blir lite segt att bara sitta och dricka och snacka med samma folk. Skärpning, musik vill vi ha!!

Vid 12 knallade vi hemåt, jag vurpade givetvis i nerförsbacken och drog Ann med mig i fallet! Vi har kul på våra träffar i alla fall! In och åt lite mackor och sen i säng!

Steg upp vid 10 och åt frukost och sen körde Ann. Jag diskade, bäddade och duschade. Fick sen rycket och plockade ner alla stjärnor och stakar och bytte gardiner i köket.

Var uppe och handlade, lagade lite middag och sen upp en sväng till Agnes och Simon och lille Liam.

Hem igen, vilade soffan en stund, åt igen och sen till Agnes och Simon igen. Det man inte har i huvudet får man ju ha i benen, glömde en grej! Gosade med gullungen igen och sen hem.

Kväller och snart läggdags!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: