måndag 18 januari 2010

Herre min Je. . . .

ibland undrar jag själv hur korkad jag egentligen är! Hur kan man gå ut och skriva nåt så korkat på facebook om att jag nu ska börja leva i celibat? Precis som om man höll på för jämnan med det där. . . andra! Lever ju för hela friden i celibat för jämnan. . . man gör ju liksom det när man inte har ett förhållande! Hjärncellerna hänger inte riktigt med antagligen. . . är det åldern?

Idag har jag gett järnet riktigt kanske eftersom det är måndag. Har renbäddat, tvättat, dammsugit och tagit en storstädning av toaletten. Ringde och bad bruket hämta den tvättmaskin som stått sönder i mitt badrum i nästan två år, fick i och med det ett större och som ett nytt, annorlunda badrum! Härligt med större plats! Var sen uppe och hämtade lille Liam och tog ett race med barnvagnen i modden, trögt och slirigt men fick väl min motion för dagen. Hem och lagade nyttig kvällsmat, diskade och låg en halvtimme på mattan.

Resten av kvällen, slappa och TV, kanske skulle kolla upp mina läxor oxå? Bläääää!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: