onsdag 20 januari 2010

Ett lättat hjärta

har jag fått nu när jag bestämt mig och det känns fortfarande bra. Ingen mer skola för mig!

Tagit det lugnt idag och bara gjort det jag har velat, som att bädda, duscha, suttit med en långfrukost, legat på mattan, kört med min maskin och varit ute på en långpromenad.

Liam och Agnes var också nere och hälsade på och tog lite nya bilder till min facebook och givetvis skulle min lille Liam vara med!

La mig på soffan en timme och slappade igen, körde sen upp till Lessebo och handlade och var sen och hämtade Mia. Hem till Ann, fick god middag och efterrätt. Var bara tvungen att synda lite ikväll! Vi snackade och tittade på TV. Får väl gå en extralång runda imorgon nu när jag ätit så mycket gott!

Hemma halv 11 och märker att sonen druckit upp ens groggvirke man ska ha till helgen, då blir man lite sur!! Etersom den inte finns i Kosta, ska man behöva köra till Lessebo igen? Feeen!!

1 kommentarer:

Simon sa...

Sonen kan väl ta bussen till Lessebo och köpa nytt när han varit så snäll och druckit upp ditt groggvirke...jag menar annars kan ju inte jag komma ner i helgen och ta en grogg i baren :)

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: