måndag 4 januari 2010

En misslyckad, tråkig och jävlig dag. . .

Jaha, började då dagen med att köra till Hovmantorp med bilen eftersom den läcker olja. Var där halv 9 men var det någon mekaniker? Satt och väntade inne på macken, väntade och väntade, skickade sms och ringde men inte fan kom det någon! Vid kvart över 9 körde jag hem! Och vad skulle jag lära mig utav det, inte ta något för givet!!

Hem, bäddade och fixade till här lite, stack sen upp en sväng till Agnes och Simon. Ja, när jag sen kom hem ringde mekanikern, då hade han haft problem på morgonen och bad om ursäkt och undrade om jag kunde komma imorgon vid  9! Hem igen, hade fått ett gulligt meddelande på inkorgen!! Och vem fan tror du att du är, Anneli? Kanske dags att landa på jorden och inte vara så attans naiv? Kanske bli lite ödmjuk och stå med båda fötterna stadigt på jorden? Ena dagen är man så uppåt att folk antagligen tror att man går på uppåttjack och den här dagen – BOTTEN! Får väl skylla mig själv, kan inte leva uppe i det blå för jämnan, eller? Dags att räfsa ihop hjärncellerna och sortera ut dem? Vad ska jag lära mig av det här? INTE TA UT NÅGOT I FÖRSKOTT – IDIOT!!

Nåväl, somnade en stund på soffan, lagade till lite middag. . . och sitter! Kan inte städa, här är rent! Har ingen lust att slänga ut julen än, har ingen koncentration att se på TV och vill ingenting och ändå rastlös, hur fanken går det ihop?

Nåja, snart kommer lilla Adde hem! Då har man ju nån det kan gå ut över!! Skojar bara. . . .

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: