fredag 8 januari 2010

Arbetsförmedlingen

var jag inne på idag 10.00, var ju så illa tvungen efter kallelse men känns helt meningslöst. Inga jobb och hon vill bara att man ska läsa vidare med lån och sen i min ålder! Jag kan ta över hennes jobb och sen kan ju hon läsa vidare om hon har lust! Passade på att handla och gå in på Apoteket när jag ändå var där.

Hem och grejade lite och sen stack jag upp till Agnes och Simon, endast Simon vaken. Fick den äran att väcka min trynande dotter och efter en stund vaknade även Liam. Gosade en stund och snackade och sen stack de iväg till Kalmar. Jag gick hem och åt och sen såg jag en DVD, “Baksmällan”, den var rolig den, somnade sen en timme på soffan, som vanligt!

Blev bjuden på middag på kvällen hos Agnes och Simon, gott och mätt som bara den! Adde kom också upp efter jobbet. Gosade givetvis med gullungen och vi tittade på “Let`s dance”. Gick hem vid 10 och nu sova. . . upp tidigt imorgon!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: