lördag 16 januari 2010

Nunna eller lebba?

Vaknade vid halv 10 idag, liten tung i huvudet faktiskt! Fixade i ordning en storfrukost här till tre grabbar och mig själv. Sen var det då disk och slingade till mitt hår med efterföljande dusch. Körde upp och handlade och sen började Adde och jag på att göra en kycklingsallad med tillhörande currysås.

Vid 5 kom Agnes och Simon ner med min lille gulle bulle. Vi har ätit, busat, dansat och gosat. Han somnade sen för natten vid 8-tiden och nu gäller det om han sover hela natta!

Vid halv 5 skulle då en viss K göra entre, men inget as dök upp! Nähä, nu lägger jag locket på och skiter i allt vad två ben med pynglen har. Funderar starkt på att bli antingen nunna eller lebba, men det är klart, blir jag nunna får jag ju inte träffa lille Liam och det måste jag ju bara! Lebba. why not? Med nån som är lika trött på karlar som jag och som vill dela min hyra! He he, kanske synd att man inte är lagd åt det hållet då!!

Skit samma, det går nya tåg. . . . .ut i vida världen!!

1 kommentarer:

Sandra sa...

K är ju helt klart INTE värd dig ! Hoppas faktiskt lite på att gullebullen vaknar sisådär mellan halv 4 och 4, det vore väl roligt. Tänk vad mysigt ni skulle ha där på morgonkvisten....KRAM

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: