söndag 3 januari 2010

Fest igen

blev det igår! Skulle komma ett gäng från Skruv, men kom bara en person, Pontus och Adde var besviken! Resten av gänget som sen skulle komma, kom inte förrän vid 10 när vi skulle gå, så nog var sonen än mer besviken! Eva, jag; Pontus och Adde satt och spelade lite Fia med hutt, inte bra!

Eva och jag knallade sen upp till glasbaren vid 10. Där hade varit bröllop så det var fullt med folk! Inte många känningar men de Kostabor som var där fick jag med hem på en liten efterfest vid 12 och granntanten var inte glad. . .som vanligt!

Fick en massa sms av en viss K och sen ringde han upp, snackade nog en halvtimme! Skulle höra av sig idag, ja, ja vi får väl se det! Pontus och jag satt sen och snackade till halv 3, var bara tvungen att lägga mig, orkade inte mer! Men inte Pontus, han satt här i köket och snackade med kompisar, var inne på datorn och spelade musik, och vem kunde somna då? Vid 4 slocknade jag nog av ren utmattning.

Upp halv 10 idag och började röja i all skiten här, dammsög och duschade! Jaha nu får vi se vad denna dag bär i sitt sköte!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: