lördag 30 januari 2010

Själv göra själv ha. . .

Fredagen lugn förutom då kvällen! Ann hämtade mig vid 9 och sen stack vi upp till Pizzan. Disco, herreminje, blev väldans packad, dansade och tjabbade runt som vanligt! Drog mig hemåt vid 1-tiden, vingel hela vägen hem, ramlade in i en buske i nerförsbacken och trodde aldrig att jag skulle ta mig upp! Men till sist så. . .  In i huset, in på toa och käktes av hela mitt hjärta! Fy bubblan!

Vaknade väldigt dålig idag, tog en attans tid att komma igång och orkade inte ens bädda! Då e jag sjuk!

Vid 12-tiden knallade jag upp till Agnes och sen gav vi oss iväg till Outleten och köpte blomma till mor och sen drog vi iväg till Broakulla. Firade mammas 67 årsdag. Det blev smörgåstårta och tårta, kortspel och sov en sväng på deras soffa. Vid 9-tiden körde vi sen hem och sitter nu och snackar med Adde och två kompisar. Snart veckotidningar och sängen!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: