måndag 25 januari 2010

Förbannade dator

som krånglat mer eller mindre hela dagen! Så fort man skriva ett inlägg eller kommentera så strejkar den jävlen! Hoppsan. . . .något gick fel. . . .!!!

Steg i alla fall upp vid 8 idag. Åt, bäddade och duschade. Adde jobbat idag, så Thomas och jag snackade lite innan jag skjutsade honom till Lessebo och tåget. . bye bye, ses snart igen! En mycket trevlig helg och en mycket trevlig pojk!

Hem och sen gick jag en långpromenad, visste ju att jag skulle möta Chrille på den sträckan, finurliga jag! Tutade så mycket att jag höll på att bli hörselskadad, vinkade som besatt!! Dagens lycka!!

Agnes kom ner igen och lånade datorn, vilade lite på soffan och gick sen upp till dem. Hann gosa med Liam cirka 10 minuter innan sovdags, åt en potatis och en kycklingbit.

Adde var hemma när jag kom, körde sen till affären och satt sen och bokstavligen tittade på datorn, som inte fungerade. Ikväll TV och slapp!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: