söndag 17 januari 2010

Mormors lilla Liam

Han vaknade till ett ögonblick vid kvart över 10, sen lugnt till halv 3 men då la jag över honom i min säng. Ska man skämma bort, ska man göra det ordentligt! Somnade om och ibland vaknade man av att man hade små söta fötter uppe vid halsen. Vid kvart över 8 vaknade han idag, såg sig omkring och pladdrade lite, när han fick syn på mig så kom världens leende. Vi steg upp och bytte blöja och åt frukost, sen blev det bäddning, skalning av potäter och morötter. Sen busade vi runt och hade kul, vid 11 åt han igen, somnade sött och sov i nästan två timmar.Under tiden hann jag duscha och dona lite.

Vid 2 kom Agnes och Simon och middagen var klar, en liten söndagsmiddag me de goaste! Sen gick de hem, snodde min Liam och gick. . . och jag diskade. Adde och jag var sen uppe i affären och handlade, sen hem och la mig och snarkade på spikmattan en timme.

I kväll har det varit lugnt med TV tittande och mys i soffan. Snart sova igen. . . .

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: