onsdag 27 januari 2010

Lappmjäll

vill jag inte ha mer, får skotta o skotta och den fördärvade min onsdagskväll. Skulle ju köra till Lessebo i kväll på dam middag men eftersom vägarna var oplogade och spåriga så vände jag hemåt igen. Vem fanken vågar köra. . . och sen med en Fååård?

Har tvättat hela dagen och Agnes kom ner med Liam som jag skulle passa idag när de skulle köra till Nybro och handla, Trodde de! Lappmjäll (ett roligt ord jag fångade upp på facebook av min gudson) har det som sagt var varit så de stannade också snällt hemma. Gjorde som jag brukar göra med min lille gullebulle men idag vägrade han att sova hos mormor! Bara dansa och busa!

De kom sen och hämtade honom vid halv 4. Kvällen får jag tillbringa med TV:n , “Det okända” och utan en planerad god middag hos Mia! Hua!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: