fredag 1 januari 2010

Nyårsafton

blev nog den bästa i mitt liv!

Vid 2 gav Anneli, Ralle och jag oss iväg, stannade till i Åryd och hämtade upp en kille som också skulle med till Ljungby. En lång och tråkig färd dit, men äntligen så var vi där!

Vilka fantastiskt underbara killar och tjejer, de bokstavligen öppnade sina famnar för mig, kram och presentation av varenda en! Kan väl säga att dessa människor, MC-folket är fanken så mycket trevligare än raggarna! Otrevliga typer egentligen. . .och det har man varit i 9 år!!! Raggare!!!

Kvällen gick sen åt till att dricka så mycket du bara orkade med. . .mycket god mat, champagne och smällare!! Vid 12 kan jag väl säga att det blivit så mycket av den starka varan att jag inte ens fixade att sms:a och minns faktiskt heller inte om jag drack champagne! Hade annat för ögonen, om man säger så! En sån söt MC-kille!! Kan väl säga att jag den natten hade sällskap, och det var ju längesen man hade det, att sova jämte en man en hel natt!! Ska nu bara försöka hitta honom på facebook också!

Steg upp vid 10 idag och tror att jag då fortfarande var väldigt packad, men försökte vakna till lite när man fick ett vackert leende och en kopp kaffe av honom! Sen försökte jag få ner en macka, satt sen och snackade och rökte. Mådde inte bra om man säger så! Vid halv 2 begav vi oss hemåt och var hemma i Kosta vid 3. Stack upp en sväng till Agnes och Simon för att kolla in alla kort jag tagit, men var visst inte mer än 15! Men det räckte, man har ju minnen!!

Har ringt runt lite och försökt äta lite till, nu slappa i soffan heeeela kvällen och tänka på . . .

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: