tisdag 26 januari 2010

Lycklig igen. .

när datorn är med mig och fungerar!

Idag har jag varit i Lessebo och uträttat en massa ärenden. Köpt hår medikamenter, handlat, varit på biblioteket och lämnat tillbaka alla de böcker jag lånat för mitt svenska arbete, som jag nu skiter i och sen var jag på banken och placerade om alla mina miljoner i fonder! Knappast, men betalade räkningar för 8000, härligt! Då har man inte mycket över den här månaden!

Sen hem och började sy om ett gammalt lakan som insyns- skydd till mitt ena köksskåp och började på en tavla som Liam ska få i 1-års present!

Var uppe sen hos familjen och pussade på min lille gulle bulle, pom pom fiiiis!

Hem och plockade iordning allt som jag ställt till med och la mig sen på mattan en timme.

Suttit vid min älskade dator, som min son antagligen kommer att sno med sig den dagen han flyttar, eftersom det är hans, men det ska vi bli två om!

Lugna gatan i kväll, sen soooova igen. Härligt!!

1 kommentarer:

Agnes sa...

Det blir spännande att se vad det kan vara för tavla du pillat ihop:)

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: