torsdag 7 januari 2010

Och granen

kastade jag ut i dag på förmiddagen! Dammsög och dammade. Fanken vad färglöst det blev i mitt vardagsrum! Men samtidigt skönt att slippa!

Var uppe och hälsade på min lille Liam idag, sen kan man väl säga att man har kommit in i de slappedagar man skulle kommit in i för längesen, men det är ju så dags nu när man snart ska börja skolan igen! Har legat på soffan för det mesta idag och givetvis lagat lite middag, lite mat i magen behövs!

Såg en gammal film idag om Bröderna Grimm och den slutade med: sen levde de lyckliga i alla sina dagar! Men vad härligt! Ja, visst det stämmer väl? När du väl är på topp, otroligt lycklig och tror att allt ska lösa sig, så faller man ju ändå, alltid något skit som stoppar ens lycka och hopp om en bättre framtid! Men vad gnäller jag då om egentligen? Jo, kanske om brustna illusioner om kärleken som man trodde fanns, att man kände att nu, har jag träffat Honom med stort H, platt fall pannkaka, känner sig åter igen som en 15-åring med olycklig kärlek och drömmen om att DET var rätt! Men så fel man kan ha och så pinsam man känner sig!

Nåväl, har man klarat sig själv i 1,5 år så klarar man det säkert ett tag till! Får inte glömma att ha roligt under tiden bara!!

Tack, Agnes för min fina bloggpresentation!!! Mer läsare också, härligt!!

1 kommentarer:

Agnes sa...

Så lite så:)

Du får välja ut två bilder till som jag kan sätta på sidorna. Kan ju inte bara ha Liam:)

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: