tisdag 19 januari 2010

Äntligen bestämt mig

och du kan inte få mig att ändra mig på den punkten, förstår nu varför jag mått dåligt! Jag vill inte plugga! Så enkelt är det! Skiter i om alla behöver akademisk utbildning idag och det är faktiskt inget för mig att plugga! Orkar inte leta upp en massa fakta och skit som jag inte är intresserad av och det känns som om jag skulle bryta ihop, jag har inget läshuvud det är bara att konstatera! Jag är praktiskt lagd och nu är det jag som ska till arbetsförmedlingen igen. . . jag vill praktisera!! Jag vill jobba med kroppen och så är det bara! När jag väl bestämt mig ramlade den stora stenen ut som jag hade i mellangärdet! Nu får det bli som det vill!!

Har i dag varit i Skruv och hälsat på pappa och Lucja, fikade och snackade ett par timmar, sen körde Adde och jag en runda till mamma också och hälsade på.

Hem och åt mina nyttigheter, sen kom Agnes och Diesel och hälsade på. La mig sen en timme på mattan och sen upp till Agnes och Simon, gosade med min lille goding! Hem och lagade middag!

Vägde mig på morgonen, 67,5! Har för för hela friden lagt på mig 9 kg och trivs inte värst vidare! Har ju växt ur mina kläder. Målet är nu att gå ner till 63 kg! Kämpa, kämpa! Tills helgen i alla fall, då måste man ju leva lite. . . .eller?

1 kommentarer:

Sandra sa...

En praktikplats tror jag skulle vara jättebra/jättekul för dig. Du har säkert gjort rätt val, är man inte motiverad så kan man lika väl skita i det. Kram. kram !!

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: