tisdag 1 juni 2010

Växjö än en gång

har det blivit idag. Mamma, Adde och jag körde in halv 10 för att då “låna” lite pengar på pantbanken. Vilken besvikelse!!! Man ska nog äga tre guldtackor för att få ut några pengar där, helt meningslöst!!

Vi körde sen till Bergqvara utanför växjö och tog en fika, fortsatte sen till City-gross och gjorde fynd! Foppatofflor för 29.90. Sommarens arbetssko! Träffade pappa och Lucja som också var inne och tog sen en korv hos Bosse.

Hemma igen! Började måla än en gång på min spegel och nu åkte det med tre krukor till.

Vid halv 6 kom då världens goaste Marie. Fikade och snackade. Massage för själen!!

Var uppe hos Agnes, Simon och Liam en sväng, hem och diskade och tog en runda med penseln till.

Ja, en dag till till ända! Funderar nu på min flytt, min utförsäljning av mitt hem, Addes flytt och allt annat runt omkring. Tur att man har lite att tänka på! Synd om hjärnan skulle stagnera, ingen risk att man blir senil inte!

Hjälper det om man skriver sin önskan?

- Kära Änglar, hjälp mig nu till en ny ekonomisk nystart i mitt liv!  Helst just nu, för då vet jag att allt går vägen!!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: