torsdag 10 juni 2010

En lååång onsdag

och härligt, underbart roligt!

Startade morgonen med en frukost hos pappa och Lucja, lite ovanligt att de steg upp samma tid som mig och det eftersom jag idag inte började förrän klockan 9 på Furugården. En kurs som varade i 3 timmar, om brandsäkerhet och lite annat smått och gott.

Hem – Agnes kom ner en sväng för att plåta lite grejor som jag ska sälja på “Blocket”, men då var väl batteriet slut! Försöker imorgon igen. . .

Tog mig en dusch och vid 4 kom Marie och hämtade mig för vår lilla utflykt till Karlskrona och en kurs hon anmält oss till. Fattade inte alls vad det egentligen handlade om. . . men nuuu vet jag. En mycket intressant kurs hos Marianne och Brian. Brian håller då på med naturmediciner och Marianne har i 35 år jobbat med våra hormoner och vad det handlar om! Till exempel om hur farligt det är med mediciner som fördärvar vår kropp och ger oss kvinnor bröstcancer!  Att det oftast är östrogenet i vår kropp som vi har för mycket av och att vi saknar det viktigaste: Progesteron! Givetvis behöver vi östrogen i en normal dos men mer av det andra! Det farligaste idag är de plaster, microvågsugnar och de p-piller vi stoppar i oss.

En läkare Dr John Lee´s studier, forskning, erfarenhet och bevis som han har presenterat. Och om hur all världens läkare egentligen nekar till det här! Här är det bara pengar, makt och politik som styr! Givetvis ska läkaren tjäna pengar på oss. . . genom att stoppa i oss en massa farliga mediciner!  Egentligen har världen och de stora maktstyrena botemedel mot både cancer och till exempel diabetes but who cares? Jag bara säger så här: GÅ KURSEN! Mycket att skriva om men man fattar mer om man går kursen! Rekommenderas varmt!

Här ska micron slängas ut, p-piller lägger vi av med och nu ska jag börja använda Progesterone! Och beställa tid hos Brian! Jag ska bli en ny människa och leva länge!

Tack snälla underbara Marie för en trevlig och lååång kväll! Du är en ängel i mitt liv! Generös och underbar!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: