måndag 28 juni 2010

Öland och jobb

Fick då äntligen träffa min lilla son på Öland! För honom blev det då jobb och för mig stranden i min lilla solstol. Köpte presenter till Liam och slog upp mitt lilla tält. Kvällen tillbringades då på “Yellow” och fick träffa hans chef Mischa som då är känd från “Robinson Karibien” och vilken tuffing! Helt underbart trevlig, rolig och galen! Blev bjuden på en stark och Addes goda grillbuffe.

Kröp sen in i mitt lilla tält vid 9-tiden och somnade som en stock!

Dagen efter träffades Adde och jag igen och åt frukost tillsammans på bageriet, sen jobb för honom och jag la mig i solen igen, cirka en 6 timmar! En tyst dag, ingen man kände  och ensamhets känslan kröp, Saknar verkligen en god kompis att göra en massa roligt ihop med! Vadå om du har 6895 vänner på facebook? Hjälper inte på din fritid! Fick i alla fall träffa Mischa och Mika som också var med i Robinson, hur trevliga och gulliga som helst. Såg även att Kanal 5 kommit och började rigga upp sina grejor inför TV-inspelningen! Kul höst att se fram emot och man hoppas ju nu att min lille son kommer med i serien.

Framåt kvällningen blev det en pizza på “Yellow”, snack och sen ett långdraget Heeej dåå av sonen, körde sen hemåt igen, fast nu mot Broakulla och mor. Sov över och vi firade en liten midsommarafton med sill och potatis fast i år blev det ingen nubbe. Vid 16.00 började då mitt 25 timmars pass över helgen. Har sovit 2 nätter hos pappa och Lucja och när jag väl körde hem söndagskvällen vid halv 10 var jag mäkta slut i kroppen. Stopp i Lessebo för att handla, träffade Berit och Ann och snackade bort en stund. Hem för att packa upp! Agnes sms:ade att Liam var vaken och då var man ju inte sen att sticka upp och gosa med min lille pom pom fis!!

Hem och packade upp resten och vid 12-tiden somnade jag som ett ovaggat barn!

Steg upp vid 8 idag för att ringa en massa, skriva ut räkningar, ordna tid till däckbyte och att låna Agnes dator. Ska även söka CSN lån och gotta mig i solen! Får väl sen nu om jag får något besked om lägenheten. Skulle gärna vilja flytta in till den 1:a augusti, den som lever får se. . . .

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: