tisdag 29 juni 2010

Måndag och tisdag

Måndagen innehöll massor av sol, städning hemma och gos med Liam. Var med Agnes och hämtade på dagis och sen var vi i Lenhovda och hämtade paket. La mig vid 10-tiden och somnade som en gris.

Dagen idag har också innehållit en massa sol, varit och hämtat Liam på dagis och slappat. Vid halv 4 kom världens bästa Marie och hälsade på. Hade med sig god glass som vi avnjöt till kaffet.

Ensam är stark, jag vet!! Och det är väl något som jag antagligen ska lära mig och leva med! Vänt bara tills den dagen mina 7 miljoner på Lotto kommer. . . .dåååå vet man var vännerna finns! Ska inte klaga egentligen, har jobb, min goa familj och väntar nu bara på att få svar om lägenheten. Nu har hon fått sina pengar, men skulle inte förvåna mig om hon nu gått på semester så att man ändå inte får något svar!!

Har idag ansökt om CSN bidrag, ett steg närmare skolan!!

Aaaaddeeee! Jag vill ha tillbaka min dator, Nuuuuu!! Känner sig lite handikappad. . .shit.

Just nu hos Agnes och Simon och imorgon jobb och däckbyte hos Tappen!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: