söndag 20 juni 2010

Barfotafest i Brittatorp

Dagen var väl ingen höjdare precis förutom att mamma kom och hälsade på, sen gick vi upp till lilla familjen en stund. Vilade middag en timme och Agnes kom ner och gjorde mig sällskap under tiden jag fixade till mig inför kvällens fest!

Vid kvart i 5 kom Lone och hämtade mig och sen blev det ett par öl hos Lotta där vi samlades inför avfärd till Brittatop. Välkomstdrink, linedance och mycket god mat.. “NoName” hette bandet som spelade och var helt suveräna! Dansade och buggade sen loss barfota hela kvällen. Hemma igen vid kvart i 3!

Steg sen upp vid 11 idag. Får väl packa sen iför min natt i Skruv, börjar jobba imorgon och har sen tänkt åka till Öland och Adde några dagar. Får kanske vara med på TV?

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: