söndag 6 juni 2010

Du härliga dag!

Sov lite längre än vanligt idag men som vanligt var det solen som gjorde mig lyckligast, fast det är klart. . . Liam kommer klart först!

Mamma och Arne kom en sväng förbi både hos lilla familjen och här. Arne hjälpte mig med det sista på min spegelhållare så nu ska den väl vara lite stadigare och sen fick den sig en sista omgång färg också! Dammsög här framåt kvällen och tog en härlig dusch med rundsmörjning efter solen.

Här står mina bananlådor och väntar på att bli packade! Vet varken ut eller in just nu, vill flytta, vill inte, orkar inte, hinner inte, måste flytta och funderar fram och tillbaks! Jaja, det kanske inte är meningen än? Har fortfarande inte fått nåt besked av Ljubo om lägenheten, väntar och väntar!

Vet bara att man får jobba häcken av sig med flytten, inte bara mitt utan även Addes grejor ska ju packas. Det ska målas om och prylarna ute ska flyttas och eftersom “jag bara är en kvinna” så behövs ju lite kraftkarlar för att flytta mitt golv. Det ska sättas in annonser, göras om ute på nya stället, en begravning i Göteborg, Adde till Öland och sen ska jag ju då hinna sommarjobba också!

Jösses vad trött jag blev plötsligt! Får väl gå och häcka nu!  Tre arbetsdagar på raken nu och seeeeen . . . allt annat! Zzzzzz!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: