onsdag 16 juni 2010

Mycken arbete. . .

har det varit även idag med en massa tvätt, mattor, kuddar och täcken. Var nere på C-packen och hämtade mer lådor till allt som ska packas, träffade lilla Nettan och det är alltid lika kul!

Hem och solade och hade det gott, var uppe och tog hand om Liam en liten stund medans Agnes sov och Simon kollade fotboll. Vi var ute i sandlådan och hälsade på Lena och Peter.

Tänkte att jag ikväll skulle kolla in filmen “Avatar” men otekniska Anneli fick givetvis inte igång DVD:n! Gjorde inget, för Mia Sms:ade och undrade om jag ville komma upp till Lessebo. Fick ett flott parasoll till min veranda och en ursnygg tröja. Fikade och snackade och körde sen hem vid halv 10.

Vill ni se min ursnygga “Mors dags” Present? Gå då in på Agnes blogg, där jag är fotad med den! Urtjusig! Tackar!!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: