torsdag 17 juni 2010

Du härliga dag!

IMG_6254

Liam badar i sin pool…

Kan sammanfatta den här dagen väldigt kort på grund av att jag just nu är väldigt trött!

Mådde tjyvtjock på morgonen och ville bara åka till Öland och Adde eftersom jag visste att han hade tråkigt, men ändrade mig när jag väl pratat med honom. Han hade fått jobba hela dagen i dag och njööööt! Puhh, ett problem mindre!

Sol ute, sol inne, sol i hjärta sol i sinne och solbränd och vacker är jag! Har sett Liam ta sitt första dopp i dag i sin pool och Agnes kom ner och fixade min DVD så att jag kunde se “Avatar”! Oh, min Gud vilken film! Vilket djup och så vacker!! Nu kan man sova med ett rent och vackert hjärta!

 

1 kommentarer:

Agnes sa...

Så du gillade den? Kul! Var lite fundersam över vad du skulle tycka :)

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: