söndag 13 juni 2010

Dassväder

har det varit. Blåser som fanken, kallt och jä…..! Steg upp ganska sent idag efter glasbaren. Inget tryck där direkt och knappt inget folk man kände, men sitta där skulle jag!

Har varit uppe hos lilla familjen och sovit middag! Har ångest inför Addes flytt imorgon! Sitter och funderar på hur ensamt det kommer att bli, vi har ju trots allt haft kul ihop! Kan snacka om allt, mer som kompisar än som mor och son och i ensamheten är det ju trots allt honom jag har haft. Har gått igenom ett antal “seperationer” nu men kanske ändå denna blir värst? Jag blir än mer ensam, ska nu stå på helt egna ben, inte rätta mig efter andra och bygga upp min egen tillvaro och stora förändringar i ens eget liv!

Men då finns det ju människor som jättegärna hjälper till, har försökt att få en frist att flytta över i 2:an snarast eftersom ekonomin är som den är, MEN uppsägningstid på denna lägenheten, att få in sin hyra (som säkert går till produktion och inte till lägenheterna), men att tänka på människan som finns bakom och behöver hjälp skiter de i de fisförnäma damerna på kontoret i!! Ja, ja du ska få dina pengar den 24e juni!! Sen får man se om hon mjuknar! Skata!!

Ska nu förbereda de mackor vi ska ha på vår lilla utflykt till Öland imorgon och som tur väl är, hänger Agnes med så man slipper köra de 18 milen själv hem! När vi släppt av min lille son, buhhhh!

1 kommentarer:

Sandra sa...

Det kommer bli jättebra Lausan. Har du fått den andra lägenheten ?
Många kramar <3

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: