måndag 14 juni 2010

Öland och HD!!

Packade in alla Addes prylar här vid halv 9, gav oss sen iväg för att lämna Liam på dagis och sen mot Ööööland, med ett par fikastopp på vägen. Var även uppe vid Byxelkrok och Långe Erik! Underbart väder och sista anhalten blev ju då Addes nya hemadress: Böda havsbad! Träffade chefen Daniel och fick se hans nya bostad, en liten stuga som han skulle dela med en annan kille. Liiite jobbigt att lämna honom kvar, min lille pojk! Lämnas ensam där han inte känner någon och förstår att det var nervöst för honom. Men det klarar han, när han väl börjar jobba och lär känna nya människor!

Drog oss hemåt och hemvägen tillbringades med att Agnes skulle utnyttja sin kamera till fullo! Blev kort på strutsar, kameler och väderkvarnar! Pizza hämtades i Eriksmåla, stopp på Coop och sen hem till Agnes och Simon en sväng! Min telefon ringde men tänkte inte mer på det, kände inte igen numret och trodde att det var någon som ringde på mina grejor på blocket! Ringde igen, och dååå, herreminje, blev jag erbjuden att åka HD!! Vem tackar väl nej till det? Inte jaaaag!!

Tog en långtur och jag njöt i fulla drag, skorrade ett bra tag i rumpan när vi kom hem, skön massage! He he! Hem till lilla familjen med den Mc-dress jag lånat av Simon och sen hem. Har ett leende på läpparna än!!!!

Ja, lägenheten har jag inte hört ett ord om än, skatan ska väl se att jag kan betala av det som jag ligger back med på denna hyran innan hon kan ge mig ett besked! Men pengar kommer!! Hon behöver inte vara orolig! Allt löser sig, livet är underbart!!

1 kommentarer:

Sandra tjockisen =) sa...

Härligt, hoppas det blir mycket rump massage i sommar....he he. Puss!!

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: