tisdag 22 juni 2010

Måndagen och tisdagens bravader

Måndagen avlöpte ganska lugn här hemma, plockade i ordning och packade. Fick ett glädjande besked om att Anders kunde laga min bil. Ja, jösses vilken skillnad och inte låter han som en HD heller längre. Jobbade mellan 16.00 och 21.00 och sen körde jag hem till pappa och Lucja och sov över där.

Idag har jag återigen jobbat, mellan 07.00 och 12.00 och det kan man väl säga är fina tider när man sen är ledig tills fredag eftermiddag. En vanlig fredag för min del och ingen midsommarhelg med en massa bus inte!

Fick idag det glada beskedet om att jag kom in på skolan till hösten! Börjar den 25e augusti!

Låg ute och solade lite idag och sen har det blivit pack igen, nästa anhalt Öland och Adde! Tråkigast är väl att även min dator försvinner ett tag till Öland, men kan som väl är låna Agnes och Simons, så nån gång kan jag väl skriva av mig, antar jag!

Blev bjuden på god middag hos lilla familjen och fick chansen att gosa och busa med Liam. Nu får jag inte träffa honom förräns på måndag, men dååå ska jag allt rå om honom!

1 kommentarer:

Sandra sa...

Hej på dig !! Saknar dig på fb o här på bloggen.... ska ta ett snack med Adde tror jag =). Puss från mig !!

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: