torsdag 30 september 2010

Tisdagen och framåt!

Satt här då på eftermiddagen och funderade över min märkliga fader. Så tuff in i det sista, inget snack om det förgångna, vad han gjort eller inte gjort! Känner honom inte förstår jag! Men fick i alla fall min beskärda del av ömhet ifrån honom på lasarettet. En lång smekning på min kind och handen höll han kvar en bra stund, sen tog han tag i min hand och höll den, nämnde något om sitt förflutna men tydligen inget han ville ta upp eller ångrat. Så varför ska jag då sörja, tror han var nöjd med sitt liv och sin död trots allt!

Onsdagen tillbringade jag med att köra till Bjurbäcksgården i Emmaboda på en sightseeingtur som varade lääänge!

In en sväng till mor och Arne, fick med mig lite roliga grejor hem. Passade på att käka middag där också och sen drog jag vidare till Oskarsson i Nybro! Skulle hjälpa mannen ifråga med lite inredningstips. Inget annat! Fräscha tapeter till sovrummet, men skit i det, jag tänker inte sova där! He he!!

Idag har jag målat, men det var väl ovanligt? En gammal mjölkkanna och nya ljusstakar. Har tvättat, renbäddat och städat av lite. Var med Agnes i Lenhovda, lite mer inköp och sen hem!

Nu en lugn kväll framför dator och TV.

Imorgon blir det andra bullar av!!!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: