söndag 12 september 2010

Hård helg!

Steg upp tidigt i lördags och fixade lite. Sen stack Adde och jag till Emmaboda för marknaden. Köpte en påse godis och servetter! Stack till Inger och Leif och fikade, sen vidare till Broakulla och mor och Arne.

Hem, snackade med Micke som inte orkade komma hit, usch jävla sjukdomar. Men vad gjorde det? Tog istället och stack ner till Åsa i Skruv på lite förfest och sen bar det då av till Emmaboda igen och “Cassa”. Träffade på mycket trevligt folk, Fick Magnus Hedmans autograf på armen och fick flyt! Arma barn, en pojkspoling på 20 år som jagade häcken av sig efter mig! –Arme barn, jag kan ju vara din mor! Fattar ingenting, är nog modernt med äldre och erfarnare kvinnor! OK, lite fick han ta på mig men sen heeem! Kvällen gick undan vill jag lova! Kannan, Åsa och jag tog oss en korv med mos och sen blev det taxi hem till lilla Skruv och Åsas lägenhet. Trött o fuller!

Ja, Grattis mitt lilla X, nyförlovad idag! Är det 5e eller 6e gången i ordningen? Ha ha

Vaknade idag med mycket grus i ögonen, hem och förberedde inför mina arbetare. Mamma, Arne, Adde och jag var i gamla lägenheten och rensade ur allt, allt som ska till auktionen i Hovmantorp, sålde min bar till Peter som ska ta över lägenheten och Adde och Arne lyckades med bravaden att få bort mitt altangolv! Tungt som fanken, tur att man har ett par få starka män i sin närhet!

Sen bjöd jag dem på middag och kaffe, sen trötter och förbi. Tidig läggning av kärringa idag!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: