fredag 24 september 2010

Så var det ju skolan igen. . .

Psykologi och datorkunskap! Men vad hade hänt med lilla Johan denna morgon? Fått sig en liten tillsägelse kanske? Så len och mild i rösten mot mig och Anneli och förklarade sakta och metodiskt  hur saker och ting fungerade. För en gångs skull var det riktigt roligt att gå på datan!

På hemvägen tog jag en sväng inom färgaffären i Emmaboda och köpte lite mer tyg till en stol jag skulle klä om, sen in till mor och Arne och morsan och jag fortsatte sen vår färd mot Nybro där vi handlade lite, fikade hos mor innan jag körde hem och fixade till min stolsdyna.

Kvällen ägnades sen åt  läxor och Idol.

Onsdagen satt jag vid mitt bord hela dagen och pluggade, Herreminje, undrar om min hjärna inte är blockerad på nåt vis? Får inte in alla svåra ord! När de väl kommer in, halkar de ut lika lätt igen! Faaan!

Torsdagen fick jag då besök av Ljubo som lovat mig att hjälpa till med min öppna spis, har man en kan man ju använda den på ett eller annat vis och eftersom det är eldförbud i den, så gjorde vi i ordning den så pass att jag i alla fall kan elda ljus i den. Riktigt tjusig faktiskt!

Fortsatte sen vidare till Skruv, där jag fick en massa plommon och Lucja och pappa, fikade och blarrade, vidare till Emmaboda där jag skulle träffa Anneli och plugga, men hur mycket plugg blev det? Massakrerade en chokladboll med kaffe på “Fenix”, för hon orkade bara inte. Faktiskt inte jag heller och gick sen en runda istället!

Var sen inne hos mor en sväng igen, hem och gosade med Liam en stund och sen var det till att måla min öppna spis två gånger!

Fattar inte vad det var med mig denna kväll, trött så in i baljan och fick nästan tvinga mig att titta på Idol, seeen sänga!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: