onsdag 1 september 2010

Redan onsdag. . . .

Vart i hela friden tar dagarna vägen?

I tisdags var det då dags för skolan igen. Väldigt trevligt och socialt! Många nya människor i mitt liv! Men vad nu då? Skulle man inte läsa ett ämne i taget? Nu plötsligt blev det 4-5 ämnen på en gång. . . .åh fyyyy! Hur fanken ska man bara hinna med allt och jag som äääär så säker på dator!

Vadå vi människor bestämmer över vår egen tid, leva i nuet, strunta i det förgångna och bara se framåt! Hur i bubblan ska jag hinna med det i den här studietakten? Vadå stress?

Nåväl, var efter skolan och fikade med Anneli, en klasskompis, körde sen hem och pluggade, sorterade mina papper tills halv 8 på kvällen. . . sen . . . precis slut! Tidigt i säng och sov ut! Tills halv 7 idag!

Åt frukost och smågrejade med lägenheten, var med och lämnade Liam på dagis och sen hem och mötte upp mor som skulle hjälpa mig packa ner grejor till Hovmantorp. Men räckte lådjävlarna? Nej, givetvis inte! Gjorde så mycket vi kunde och sen hem och gjorde mitt första uppdrag på datorn som innehöll 8 frågor och då menar jag inte frågor, utan vad, vad hände, vad händer och var hittade du dina uppgifter!

Jamen, skittråkigt är det också! Ge mig psykologi! Mycket roligare!

Ikväll blir det i alla fall att sitta på röva, middag hos Ann, men ska hämta vår färdiga middag: Thai igen! Skit i det, jag tar mig en pizza istället! Göken!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: