onsdag 8 september 2010

Dagarna springer på….

vill jag lova, nyss var det söndag!

Måndagen tillbringades med att göra mitt sista uppdrag på miljöarbetet och nu har jag fått allt rättat. G minsann på alltihop och det är jag nöjd med!

Donade lite här i lägenheten, sprang lite inne hos Agnes och sen blev det lite TV-tittande och tidig säng!

Tisdagen tillbringades i skolan några timmar med Datorkunskap, som är väldans rörigt. Den här läraren som vi då råkar ha tror, att vi alla är Gudar på datorer! Precis som han! Resten av tiden hade vi psykologi som är ett underbart ämne! Passar mig perfekt!

Hälsade på Emma en runda och sen var jag inne hos mor och drack kaffe.

Vid halv 3 kom pappa,Lucja och hennes syster från Polen och hälsade på. Agnes, Adde och gullebullen var också inne och vi fikade och snackade.

Var sen inne hos Agnes och tittade på två avsnitt av “Det okända”, den som spar han har! Smög sen in när både Agnes, Adde och Liam somnat i soffan och fortsatte min TV kväll tills klockan halv 11.

Idag har jag pluggat psykologi och varit inne på datorkunskap, ett helt företag att både komma in och ut och att spara, helst!

Adde, Agnes och jag var ute i Fagerhult och köpte hundmat, klappade en otäck liten leguan och sen var det dags att hämta Liam på dagis.

Var sen nere vid gamla lägenheten för att ta ner de två resterande väggarna, men den galningen som satt upp dem har gjort det noggrant, för jag fick bara ner en. Jäddrans jobb, trots borrmaskin och man ska ju helst hitta ingångshålen till skruvarna också.

Snart en sväng till Lessebo för att betala mitt släp och äta middag med damerna igen, undras vad det blir för gott ikväll?

2 kommentarer:

Simon sa...

SKRUVDRAGARE!!!!!! inte borrmaskin ;)

Anette Jenkins sa...

Haha........ Anneli är du inte tekninsk:-)) o vet vad sakerna heter. Kram

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: